بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:26
بازديد از اين پست : 273

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

 
 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا  وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم  ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »